موفقیت در کنکور

مشاوره و برنامه ریزی

موفقیت در کنکور

مشاوره و برنامه ریزی

موفقیت در کنکور و لبخندی شیرین

به نام خدا   

داوطلبان و والدین کنکوری ،  سلام 

به لطف خدا ، امسال هم داوطلبان کنکوری ام نتایج در خور تحسینی گرفتند . 

رتبه های دو رقمی و سه رقمی در کنکور 90 در بین دانش آموزان کنکوری ام ، مزد یکسال جلسه و تلاش را به نحو احسن پرداختند و لبخند را به لبهای من و خانواده شان هدیه دادند .   

 

لبخند شما عزیزان آرزوی قلبی من است

مهندس مطهری  

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا 8 مهر 1390 ساعت 06:42 ب.ظ http://pcworldpersian.blogsky.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ شما رو به وبلاگم اضافه کردم.دنیای تکنولوژی

سلام.
ممنونم از کمک و مساعدتت دوست عزیزم

هانیه بهارلو 20 مهر 1390 ساعت 09:44 ب.ظ http://www.kolbeh67.blogfa.com

سلام خسته نباشید هر کمکی از دست من بر بیاد انجام میدم خوشحال میشم
من سال سوم روانشناسی کودک از دانشگاه علامه طباطبایی هستم و عضو
انجمن حمایت از کودکان کم توان ذهنی وبلاگی هم در این باره دارم این پایین واستون آدرسشو وارد می کنم:www.rozaneh89.blogfa.com
من برنامه ریزی هم واسه کنکوریها می کنم اگه لازم شد من در خدمتم
راستی منتظر نظراتتون تو روزنه هستماااااااااااا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد