مدیریت زمان
مدیریت زمان در یک تعبیر ساده یعنی: توانایی اداره ی زمان.
بحث مدیریت زمان فقط به کنترل زمان و افزایش ساعات مطالعه اختصاص ندارد ، بلکه آن به هر چیزی که منجر به افزایش بهره وری مطالعه شود ارتباط دارد ، ازجمله: اصول و راهبردهای مطالعه ، روشهای برنامه ریزی ، و حتی آمادگی های روانی.
بنابراین توجه داشته باشید که فقط این فصل ، مختص به مدیریت زمان نیست و سایر فصول این بخش و بسیاری از مباحث دیگر کتاب نیز ، به نوعی با مدیریت زمان ارتباط دارند.
درست درس خواندن
اگر زیاد درس بخوانید ، اما درست نخوانید ، یعنی زمان را کشته اید! درست درس خواندن مساوی خواهد بود با حداکثر استفاده از زمان موجود ، و این یعنی بهره وری ساعات مطالعه. در این باره ، عوامل زیادی ...